Flipped-w

Some of us get dipped in flat, some in satin, some in gloss. But every once in a while you find someone who's iridescent, and when you do, nothing will ever compare.

《时间旅行者的妻子》
小女孩"你可以提前告诉我你要来,这样我就可以等你"
"我不想让你等"
"我不想让你终生等待"
时间就是一场狩猎,时间一直在追着你,你一直在紧跟着时间,我想你去从未离去,因为爱你的人一直在等着你。
"他还没有离开,对吗"。

评论(2)

热度(15)